woensdag 5 oktober 2016

Diploma uitreiking bij KPN

Een jaar geleden belandde ik, samen met 39 anderen in een warm bad bij Telfort. In een jaar tijd zijn we met zijn allen klaar gestoomd om weer helemaal mee te kunnen draaien op de arbeidsmarkt. Dit werd een jaar van hard werken, persoonlijke ontwikkeling, coaching, training, lesdagen, praktijkoefening, waar iedereen keihard geknokt heeft om het beste uit ons en uit zichzelf te halen.
Het was een jaar waarin we geholpen zijn om ons eigen talent te leren kennen en te laten opbloeien. Maar wat ik vooral geleerd heb is, is dat ik veel meer kan dan ik dacht. Ik durf weer te dromen!

Afgelopen vrijdag was de afsluiting van dit jaar met een feestelijke diploma uitreiking. Het was een mooi feest, waar we vreselijk verwend zijn en natuurlijk iedereen zijn MBO3 diploma voor contactcenter medewerker in ontvangst mocht nemen. 

Ik ben supertrots, maar ook erg dankbaar dat ik deze kans gehad heb!

Hier kun je een mooie compilatie van de middag vinden: https://www.youtube.com/watch?v=V4E2yJTKHhs

2 opmerkingen: